torsdag 22 maj 2014

TRÄD - TRE KOREOGRAFIER: ÖN av/med Ulrika Wedin, LUCKY av/med Charlotta Öfverholm och Dwight Rhoden, Scen och ljus Tobias Hallgren, Video Andres J. Larsson, Musik Alvina Lanselle, musikproducent Lauri Antila, pianoarrangemang Helen Olofsson, Repkoreografi Linnea Backgård, Kostym Sari Nuttunen, WITHOUT NAME av/med Teresia Björk, text Siri Derkert, Musik/Komposition/Ljud Per Åhlund, Ljus Tobias Hallgren, Film Magnus Skoglöf, Magnus Peterson & Teresia Björk, Scenografi/Kostym Ulrika van Gelder, stillbild Mats Lindgren, på Bryggan, Kulturhuset Stadsteatern, föreställning 98

Jag har sett TRÄD på Kulturhuset Stadsteatern.

"Vad jag såg på scenen var en person i ett slags chocktillstånd. Jag tänkte på två krockade cyklister jag satt med till ambulansen kom, och en förvirrad kvinna jag en gång mötte när jag sålde bröd i tunnelbanan. Det fanns en känsla av: Något är fel, jag borde känna något, men jag känner inget, är det fel? "

Låter det intressant? Här är resten: 

http://minstengangiveckan.blogspot.se/2014/05/trad-tre-koreografier-on-avmed-ulrika.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar