torsdag 29 maj 2014

PLAGUE MYSTERIES, av Vincent O’Connell, regi, Alex Paterson, Producent: Kyla Aroka, Johanna Dahlborn, Scenografi: Simon Wikman, Kostym: Nellie Roos, Kyla Aroka, Emma Arfven, Sophia Björkman, Mathilda Eder Paradeiser, Ljud: Valter Skarsgård, Linus Rössel, Julia Ryderfelt, Marknadsföring: Rebecca Nilson, Ajmir Safi, Filicia Liu, Rosalie Roobol, belysningsmästar Hilda Ohlsson & Björn Eriksson, Ljudtekniner Markus Åhberg, Maskör Cerina Saxenberg, Scenmästare Lillis, Medverkande Marina Alexander, Kyla Aroka, Emma Arfven, Sophia Björkman, Derek Cespedes, Johanna Dahlborn, Filicia Liu, Rebecca Nilson, Mathilda Eder Paradeiser, Nellie Roos, Julia Ryderfelt, Linus Rössel, Rosalie Roobol, Ajmir Safi, Valter Skarsgård, Simon Wikman, Scengymnsium St. Erik ES11T, på Kulturhuset Stadsteatern i Skärholmen föreställning 111 2014

Jag har sett PLAGUE MYSTERIES, av Vincent O’Connell med Scengymnasium St. Erik ES11T på Kulturhuset Stadsteatern Skärholmen.

"Jag får plötsligt en insikt. Jag bara vet. Det är något med det hårda, kalla, konfronterande, och alla dessa cigaretter. Och de kontaktlösa, kärlekslösa relationerna. 
Vincent O’Connels sci-fi-pjäs Plague Mysteries har världspremiär på Stadsteaterns Skärholmens framförd av eleverna på S:t Eriks scengymnasium. 
”Är detta regisserat av en man?” viskar jag till min kompis Mr Hayes, som sitter bredvid."

Låter det intressant? Här är resten:

http://minstengangiveckan.blogspot.se/2014/05/plague-mysteries-av-vincent-oconnell.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar